Thursday, May 5, 2011

5 / 5 / 2011 :)

^
|



ini tarikh saya break dengan DIA :D
nak tahu kenapa ? sebab dia dah buat saya macam tunggul and macam tak pernah wujud . lepas tu bila jumpa , dia buat muka tension . tau lah dia penat , *ingat aku tak penat ? hahahahahaha :D
tapi rasa happy sangat sekarang . aku rasa gila gila freedom ! rasa macam nak jerit satu dunia.

selama ni aku buta , pegi sayang dekat orang yang takde perasaan !

selama ni aku shok sendiri !

selama ni aku pekak ! padahal dia dah kutuk aku kat membe dia

selama ni aku bisu ! sebab aku tak pernah cakap apa yang aku rasa !

selama ni aku lembik ! sebab aku terima je apa yang dia buat !

selama ni aku pengecut ! sebab aku tak pernah nak bantah cakap dia !

selama ni aku bodoh ! sebab percaya apa yang kau janji kan !

selama ni aku lembab ! sebab tak pernah nak ambik tau pasal helah kau !



dan selama ni aku tak pernah nak fikir yang keluarga aku lagi sayang aku dari orang lain :)