Wednesday, April 13, 2011

kenapa semua orang nak tuduh kita suka syahmi tu? sumpah aku tak pernah sukaa dia :'( sampai hati diorang buat fitnah cmtuuuu. bila aku cakap tak, semua orang tk percayaa. sampai ex-Boyfriend aku pun tkcaye jugak :-( ap salah aku? pagi tadi dia suruh tunggu. ingat kan dia nak baik-baik balik. rupr-rupanya dia nak mara2 and still nak salah kan aku. aku nak sangat cakap yang aku sayang dia sangat sangat. tapi tak boleh :'( aku takut dia marahhh. and aku harap sangat dia jadi macam dulu. hari hari texting. then then dia boleh pujuk aku bila aku touching ke apa. tapi sekarang dia tkprnah buat mcm tu :( dia selalu busy dengan life dia sekarang. sampai hari hari dia ignore aku and terus mintak clash cmtu je. haisyyyy, kenapa dari pagi sampai sekarang aku asyk nak nangis je ! move on lahhhhh , dia dah tksuka kau lah. faham tk? ergggh -.-