Thursday, April 21, 2011


teringin nak lepak macam form 1 dulu dulu. lepak ramai ramai. tapi bila dah besar mcm sekarang, semua dah buat hal masing masing. ada yang naik kelas, ada yang turun kelas. semua dah ada geng baru. tengok ah sekrang, boleh kira dgn jari je orang yang lepak dgn aku. kalau aku malas nak join, dua tiga orang jelah aku lepak. kalau rajin, aku join lah dengan kerabat kerabat diorang. but, kinda bored lah. asyik story pasal korea je. Dj lah, kwang kwang lah. sepatah haram aku tak paham. aku nak cari membe baru yang sama species dengan aku! suka gelak gelak macam orang bodoh. buat lawak macam nak mintak kaki. erhhh! but, ada sorang je. yasmin! haha. boleh tahan lah hang dgn dia. itu pun waktu sekolah je lah. tapi kalau dah balik, dia mesti senyap. and aku pun semakin bosan bosan dan bosan :)